စဉ် | စာရေးသူ | စာအုပ်အမည် | ခုနှစ် |
၁ | – | ကဗျာဘဏ်တိုက် | ၁၉၉၉ |
၂ | ဗိုလ်ကျော်ဆန်း | ပွဲဉီးရွှေအလင်္ကာ | ၁၉၉၀ |
၃ | ဗိုလ်ကျော်ဆန်း | သဘင်သစ် | ၁၉၈၉ |
၄ | ဗိုလ်ကျော်ဆန်း | မြန်မာပုဂံကျွန်မခံ | ၁၉၉၂ |
၅ | ရွှေမန်းဦးကျော်စိန် | ဒွေးမယ်နော် | ၁၉၇၀ |
၆ | ရွှေမန်းဦးကျော်စိန် | ဝိဋဋူပ | ၁၉၇၁ |
၇ | မောင်ကြည်ရှင် | စခန်းရောက်အောင်မြေ | ၁၉၆၉ |
၈ | မောင်ကြည်ရှင် | ညဉ့်သုံးယံ | ၁၉၇၁ |
၉ | ချစ်ဦးညို | လောကဇာတ်ခုံ၊ ဇာတ်ခုံလောက | ၁၉၉၆ |
၁၀ | ချစ်စရာ | စင်တင်ဟာသပြဇာတ်များ | ၂၀၀၄ |
၁၁ | ဦးဂုဏ်ဘဏ် | မြန်မာဇာတ်သဘင် | ၁၉၆၆ |
၁၂ | စိန်အောင်မင်း | ဘုရားလောင်းသောမနုဿ | – |
၁၃ | စိန်အောင်မင်း | တောင်တန်းမြေပြန့်ချစ်ကြည်ရေး ချင်းဖဝေး | ၁၉၇၀ |
၁၄ | – | ဆင်ခိုးမလေးရာဇဝင်ပြဇာတ် | ၁၉၇၀ |
၁၅ | သမိန်ထောဇင်မင်း | သူရဲကောင်းစိတ်ဓာတ် ပြဇာတ် | ၂၀၀၅ |
၁၆ | ဇေယျာထွန်း | လယ်ထွန်မင်္ဂလာ | ၁၉၇၀ |
၁၇ | ကိုဇော်ဌေး ယဉ်ကျေးမှု | အငြိမ့်စင်ပေါ်မှအနုပညာဖန်တီး မှုများ | ၂၀၁၁ |
၁၈ | ဇော်ပုလဲ | ဗုံလေးလုံးသံစဉ်ဂန္တဝင်အက ဗေဒသစ်နှင့်ဩဘာသောင်း | ၁၉၉၈ |
၁၉ | တင်ထွန်းဦး | မြန်မာအနုသဘင်နှင့် ဇာတ်ညွှန်း ပညာ | ၂၀၀၇ |
၂၀ | သခင်တင်ဦး | ၂၀ရာစုဇာတ်သဘင်တေး | ၁၉၉၉ |
၂၁ | သဘင်ဝန်ဦးနု | မြန်မာသဘင်လောက | ၁၉၆၇ |
၂၂ | ရွှေမန်းတင်မောင် | သန္တတိအမတ်ကြီး | ၁၉၆၅ |
၂၃ | ရွှေမန်းတင်မောင် | လက်ဝဲသုန္ဒရ | ၁၉၆၅ |
၂၄ | – | နက္ခတ်စန္ဒီ | ၁၉၆၅ |
၂၅ | – | မဏိကတ်ဇာတ် | ၁၉၆၅ |
၂၆ | ချန်ပီယံတင်ညွန့် | အသံတုပညာ | ၁၉၆၈ |
၂၇ | တင်ထွန်းဦး | ရာမာယဏဇတ် | ၁၉၉၈ |
၂၈ | ထံတျာစိန် | လှည်းသားငါးရာပြဇာတ် | ၁၉၇၀ |
၂၉ | ဗမိုး | ပြဇာတ်နှင့်ဇာတ်သဘင် | ၁၉၇၇ |
၃၀ | ဦးမင်းနိုင် | ပြည်ထောင်စုအကပဒေသာ | ၁၉၅၉ |
၃၁ | မင်းသျှင်အောင် | မြန်မာဂန္တဝင်အငြိမ့်သဘင် | ၂၀၁၉ |
၃၂ | ပန်တျာမြကြည် | မင်းသမီးတတ်အပ်ပညာရပ် | ၂၀၂၁ |
၃၃ | မျိုးမြင့်စော | မြန်မာသဘင်မှုအခြေပြု | ၁၉၆၆ |
၃၄ | မင်းသျှင်အောင် | ရာမဦးအုန်းမောင် | ၂၀၁၄ |
၃၅ | ပန်တျာမြကြည် | သဘင်သုံးအလင်္ကာစာပေများ | ၂၀၁၈ |
၃၆ | ပန်တျာမြင့်အောင် | ယဉ်ကျေးမှုနှင့်ပန်တျာ | ၁၉၇၆ |
၃၇ | ပန်တျာမြင့်အောင် | ကမ္ဘာ့အနုပညာရှင်များ | ၁၉၆၇ |
၃၈ | မြတ်ဝေတိုး | ကချင်ရိုးရာအကပဒေသာ | ၂၀၀၄ |
၃၉ | မြန်မာလမ်းစဉ်ပါတီ | မြန်မာသဘင်ပြောင်းလဲရေး | ၁၉၈၃ |
၄၀ | ရွှေမန်းတင်မောင် | မောင်မှူး | ၁၉၆၄ |
၄၁ | လှိုင်ထိပ်ခေါင်တင် | က္ကုန္ဒာဝံသနန်းတွင်းဇာတ်တော် | ၁၉၅၉ |
၄၂ | လူထုဒေါ်အမာ | အငြိမ့် | ၁၉၇၃ |
၄၃ | ပြည်သန်းနွယ် | စစ်အတွင်းနှင့်စစ်ပြီးစပြဇာတ် | ၁၉၈၅ |
၄၄ | မှော်ဘီဆရာသိန်း | မြန်မာဇာတ်ပွဲမြန်မာပြဇာတ် | – |
၄၅ | မောင်သိန်းနိုင် | မြန်မာဇာတ်သဘင်သမိုင်း | ၁၉၆၈ |
၄၆ | ဦးသော်ဇင် | အနုပညာအထွေထွေပြသနာ | ၁၉၆၇ |
၄၇ | မန်းသင်နောင် | ကရင်ရိုးရာဒုံးအက | ၁၉၈၀ |
၄၈ | မောင်ဝင်းဝါ | မြန်မာဇာတ်ကြီး | ၂၀၁၁ |
၄၉ | ဝဇီရာဝင်းကြည် | ရာမာယဏဆိုငိုပြောဇာတ်တော် | ၂၀၁၇ |
၅၀ | စောမုံညင်း | မြန်မာအငြိမ့်သဘင်လေ့လာချက် | ၁၉၈၇ |
၅၁ | ယဉ်ကျေးမှု တက္ကသိုလ် သုတေသနစာတမ်း | ရှမ်းလူမျိုး(ဓနု၊ တောင်ရိုး) တိုင်းရင်းသားတို့၏ရိုးရာအက တေးဂီတနှင့်ရိုးရာတူရိယာများ | ၂၀၂၁ |
၅၂ | ပန်တျာမြင့်အောင် | မြန်မာအကသမိုင်း | ၁၉၆၉ |
၅၃ | ဦးရဲဒွေး | မြန်မာရိုးရာသဘင်အနုပညာရပ် | ၂၀၁၃ |
၅၄ | မောင်သိန်းနိုင် | မြန်မာရုပ်စုံသဘင် | ၁၉၇၁ |
၅၅ | ဦးသန်းအောင် | မဟာဗုဒ္ဓဝင်တောထွက်ခန်း | ၂၀၁၁ |
၅၆ | ။ | ဝိဓူရဇာတ်တော် | – |
၅၇ | ။ | ကုသမင်းဇာတ်တော် | – |
၅၈ | ဦးဗိုလ်လူ | စည်းလုံးစို့လေ သွေးချင်းတို့ရဲ့ ပြည်ပြဇာတ် | – |
၅၉ | ဇွဲထက်ရှား | မင်းကုသဇာတ်တော်(မန္တလေး) | ၁၃၇၃ |
၆၀ | စိန်သန်း | မဟာဗုဒ္ဓဝင်တောထွက်ခန်း | – |
၆၁ | စိုးရာဇာဝင်း | မဟာဗုဒ္ဓဝင်တောထွက်ခန်း | – |
၆၂ | ဦးသန်းလှိုင် | မြန်မာဇာတ်သဘင် နှစ်ပါးသွား သီချင်းများ | – |
၆၃ | ပန်တျာမြင့်အောင် | မြန်မာအကသမိုင်း | ၁၉၆၉ |
၆၄ | သန်းသန်း | ငိုချင်းရသနှင့် ခေတ်ကြေးမုံပြင် | ၁၉၉၉ |
၆၅ | အောင်နိုင် | လူငယ်အားမာန် မိုးယံဆီသို့ | – |
၆၆ | ရန်လင်းအောင် | ပြောဇာတ် | ၂၀၁၇ |
၆၇ | မင်းသျှင်အောင် | မဟာဗုဒ္ဓဝင်ကွက်စိပ် ဇာတ်ထုတ် | ၂၀၀၅ |
၆၈ | ဦးဖူးခေါင် | ဆရာဇီဝကကွက်စိပ် | ၁၃၂၈ |
၆၉ | ဆုတင် | အငြိမ့်သဘင်မှပြက်လုံးများ | ၂၀၀၀ |
၇၀ | ဦးဘတင် | မြန်မာ-အမေရိကန် ယဉ်ကျေးမှု ဖလှယ်ရေး | – |
၇၁ | ပန်တျာအေးလွင် | ကျပင်းဆရာဖီး၏ဇာတ်ချင်း | ၁၉၉၇ |
၇၂ | ကိုကို-သုတေသန | ဆိုကရေးတီးနှင့်ဆိုင်းဆင့် စာပေ | ၂၀၀၃ |
၇၃ | ဦးကြင်ဥ | မဟော်ပြဇာတ် | ၁၉၆၅ |
၇၄ | ဦးနေ(ရှုမဝ) | အခြေခံရုပ်ရှင်သရုပ်ဆောင် အနုပညာနှင့်အတတ်ပညာ | ၂၀၁၀ |
၇၅ | ဦးနေ(ရှုမဝ) | အခြေခံသရုပ်ဆောင်မှုမှ နောက်တဆင့်သို့ တက်လှမ်းခြင်း | ၂၀၁၃ |
၇၆ | ယဉ်ကျေးမှု ဝန်ကြီးဌာန | အမျိုးသမီးကဗျာလွတ်အက ပထမအဆင့် | ၁၉၉၉ |
၇၇ | ယဉ်ကျေးမှု ဝန်ကြီးဌာန | အမျိုးသမီးကဗျာလွတ်အက ဒုတိယအဆင့် | ၂၀၀၂ |
၇၈ | ဦးမြတ်လင်း | ဇာတ်သဘင်ဆိုင်းကကြိုးကကွက် | ၂၀၁၀ |
၇၉ | ဦးဘသိန်း | မြန်မာခြင်းလုံးသမိုင်း | ၁၉၈၅ |
၈၀ | ဦးဘဇော် | ခြင်းလုံးခတ်ကစားခြင်းသမိုင်း | ၁၉၆၈ |
၈၁ | ဗသိန်းလေး | ကိုယ်တွေ့ခြင်းလုံးခတ်နည်း | ၁၉၇၁ |
၈၂ | ပီကင်းပြန်ဝင်းကို | ခြင်းလုံးခတ်လေ့ကျင့်နည်းများ | ၂၀၀၉ |
၈၃ | ဒေါ်ဩဘာသောင်း | ကဗျာလွတ်ကကွက်များ ( ပ ) | ၁၉၇၉ |
၈၄ | ဟံသာဝတီဝင်းတင် | ခြေမှာစကား လက်ဖျားကဗျာ မျက်နှာဇာတ်လမ်း | ၂၀၁၁ |
၈၅ | ပီတာအီးဒင်း | ကလေးလူငယ်သုတစွယ်စုံကျမ်း | ၂၀၀၇ |
၈၆ | ဒေါ်အေးသန့် | စကားလုံးကစားပွဲ | ၂၀၁၂ |
၈၇ | ဗိုလ်ကြီးလှရွှေ | တက်လမ်း(၄) | ၂၀၁၂ |
၈၈ | တင်မောင်ကြည် | ယဉ်ကျေးမှုသုတေသနဆောင်းပါး | ၂၀၀၀ |
၈၉ | မောင်မောင် | ဌာနတွင်းဖြတ်သန်းလာခဲ့ရသော အားကစားဆောင်ရွက်ခဲ့မှုများ နှင့်ဘဝအတွေ့အကြုံများ | ၂၀၁၁ |
၉၀ | လွင်မြန်မာ | မြန်မာရိုးရာ ရွဲကစားခြင်း | ၂၀၁၉ |
၉၁ | ကိုမန်း(မန်း) | ဒေးဗစ်ဘက်ခမ်းကျွန်တော့ဘက် | ၂၀၀၄ |
၉၂ | ဆန်းထွန်း | ဂေါက်ရိုက်ကြရအောင် | ၂၀၀၅ |
၉၃ | – | မြန်မာဘောလုံးသမိုင်းကြောင်း | ၁၉၆၄ |
၉၄ | မျိုးမင်းရန်အောင် | ဘောလုံးကစားနည်း၏အဓိက သော့ချက်များ | ၂၀၁၆ |
၉၅ | မိုက်ကယ်အိုဝင် | ဘောလုံး ကျွမ်းကျင်မှု | – |
၉၆ | – | မြန်မာဘောလုံးသမိုင်းကြောင်း | ၁၉၄၁ |
၉၇ | – | လှေသဘင်ပွဲတော်လမ်းညွန် | ၁၉၉၆ |